fredag den 11. juni 2010

Påklædningsdukke-messen i Herning

Så går turen til Herning imorgen, til påklædningsdukke messe.
Bliver spændende om det går lige så godt som sidste på Fanø.
Udover min påklædningsdukker tager jeg os mine kort og kravlehekse med(som Fanøs turistbureau forresten har købt et par ark af til skt hans, så der kan man være heldig og se mine hekse flyve rundt).
Så det bliver spændende at se hvad der sker.
Her er nogle af de påklædningsdukker jeg tager med imorgen(Er osse igang med nogle nye men de er ikke så vidt at de kan komme med imorgen, men ligger nogle smug kig ind senere engang )
Ses i Herning.

3 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er du bare en dygtig tegner,
    du har virkelig en rigtig god streg :)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet