lørdag den 4. februar 2012

Månedens udfordring runde to


Kan jeg få en trommehvirvel for nu skal vi til at afsløre hvordan tegningen blev og vinderen af den..

 Taadaaa her er billedet så
Det bliver jo næsten lidt som find Holger, men kan i få øje på alle tingene der skulle være i billedet :
Ynde, varmt, piletræ, solnedgang, blomst, elefant, stol, badedyr, tante Tuttes te-selskab, lille ræv leder efter kukur, ballerina, regnvejr, skovsvampe,romantik, stjerne, bogstaver, brilleabe spiser sodavandsis, fresia (blomst), antik fuglebur, katte, hjerter, forårsblomster, ballet og visdom..... hmmm kan vi ikke sige elefanten er vis?! så passer det hele nemlig.
En af jer havde så også skrevet smølf.... Men jeg er ikke glad for at tegne efter andres figurer eller tegninger uden at spørge om lov og det er lidt svært med smølferne jo. Så der har jeg så valgt at tegne en trold til jer i stedet, ikke så meget fordi jeg er bange for at blive anklaget for at plagiere men generelt og etisk set synes jeg bare ikke det er pænt at kopiere andre tegner, så derfor er smølfen ikke med!

Håber i kan se det hele... kan godt se nogle af tingene skal man nær studerer på det lille billede her, fx er det nok lidt svært at se den buket som trolden holder i hånden består af Fresiaer og andre forårs/sommer blomster, så i får lige to lidt større til at gå på opdagelse i ( eller tryk på det lille helheds billede foroven og så kommer i ind på mit Deviantart galleri)

Se detaljer

Og så skal der trækkes lod mellem de 9 heldige der nåede at være med i legen
Det blev kommentar nummer 8! Stort tillykke til Jeanne der har bloggene Scrapsisters og Jeanne D'art
Send mig en mail med din adresse så sender jeg et grafisk tryk af tegningen til dig så hurtig som muligt
hansen.solhoej@mail.dk.

Håber i alle syntes det var sjovt og har lyst til at være med igen for nu begynder runde to

Reglerne er som sidst Her men med en lille undtagelse :  
vi slutter legen efter kommentar nummer 9 - det vil sige der er 9 der kan være med, så først til mølle... osv

Ellers er det lige som sidst :

Legen går helt enkelt ud på at i skal fortælle mig hvad det er jeg skal tegne!

Du kan enten vælge at skrive en lille sætning som fx "Bjørn med værktøjskasse", "ballerina der danser med en trold" eller du kan vælge at skrive et enkelt ord som fx rose,nøgler,fuglebur eller banan-næsehorn... vær gerne helt tosset og skør hvis du har lyst, jo større en udfordring bliver det for mig og jo sjovere bliver det i sidste ende.

Så efter en uges tid vil jeg se hvad i har skrevet af spændende ting her under i kommentarfeltet og kombinere alle de ting i har skrevet i en sort/hvid tusch-tegning inden måneden er færdig. Når Tegningen så er færdig vil jeg trække lod mellem alle dem der har været med i legen og vinderen får et grafisk tryg af tegningen som de har været med til at kreere.

Så skriv noget sjovt du kunne tænke dig jeg skal prøve at tegne og din e-mail adresse, hvis du ingen blog har, så jeg kan skrive til dig hvis du har vundet.

11 kommentarer:

  1. jeg er med :)

    mine ord ... 5 fede mus, stor gamle hest, 3 tanter men store hatte,blomster i flor :)

    håber jeg er heldig denne gang og sikke et skønt billede det blev :)

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor er du fantastisk !! Jeg er især vild med mine "ord". Tillykke til vinderne. Jeg er straks med igen.....
    hyrdedreng, bondegård,kærlighed,blomsterkrans i skyerne. glæder mig til igen at se dine skønne streger

    SvarSlet
  3. Juhuu!!! Hvor er det blevet skønt! Glæder mig til at få den hjem!!!

    Håber jeg må være med i legen igen...? Hvis jeg får lov, så tænker jeg....:
    - kirke, barn, sang og sky"brud".

    SvarSlet
  4. Super sjov tegning - jeg må da være med igen.

    "Huen falder ikke langt fra hovedet"

    SvarSlet
  5. Fed måde at lege på.

    Jeg hopper lige ind med: leg i træet, sandkasse, flagstang :o)

    KH Helle B

    SvarSlet
  6. Jeg er med igen og hvor er det en fin tegning. Du er bare god !
    Sommerfugle, "Hjem, kære hjem", sløjfe

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare blevet flot!

    Og jeg kan nå at være med denne gang, jubii :)

    Inspireret af mit liv for tiden: jordemoder, vinduespudser og masser af grøntsager.

    SvarSlet
  8. Ej hvor tegner du bare fantastisk, Jeg er især vild med dine trolde ;)

    Min ide er:

    "en vikingefamilie" - altså med mor, far og børn.

    en lille note: Hvis det skal være helt rigtig har vikinger ikke horn i deres hjelme, men det lader jeg være op til dig :)

    min mail er: LaH09@live.dk

    SvarSlet
  9. Så er jeg vidst nummer 9? Jeg elsker at tegne og tegner ikke selv sådan noget her, så elsker når andre gør det. Du er super god!

    Mine ord er: Nat og dag, en krussedulle der ligner en ting (skikkelse, ting, du bestemmer selv hvad) og fluesvampe.

    Min blog:
    Kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Hold da op hvor i kan ryste et par gode ting ud af ærmet :D
    Det bliver sjovt at lave det om til et billede :)
    Må vi se om jeg har noget godt til jer når måneden er omme ;)

    SvarSlet
  11. Jeg nåede ikke at være med, emn bliver lige nød til at sige at det er en super vildt fed ide og at jeg glæder mig vildt meget til at følge med er inde.
    Mange Hilsner Kristina

    SvarSlet