søndag den 13. november 2011

Advents gaver til mine trofaste læsere



Så nu nærmer den søde jule tid sig og jeg er rigtig kommet i gavehumør!
Så havde tænkt mig at lave en lidt anderledes give away denne gang :

Den her gang trækker jeg nemlig en heldig vinder hver søndag i advent, det vil sige der ikke bare er en vinder men hele 4 denne gang og det eneste du skal gøre hvis du vil være med er at skrive en kommentar her nedenunder.

Denne Advent Give Away er tilegnet alle mine super dejlige trofaste faste læsere, som en lille ekstra julehilsen fra mig til jer :)
Så du skal være fast læser hos mig for at være med i denne omgang.

Pakkernes indhold er indtil videre en hemmelighed og vil først blive afsløret den dag vinderen bliver trukket men jeg kan afsløre det vil være noget nyt i pakken hver søndag i advent.... og så siger jeg heller ikke mere ;)
Men jeg kan da godt lægge små smug kig ind på bloggen hen ad vejen hvis i synes det kunne være sjovt - så kan i jo prøve at gætte hvad det er...

Så hvad var det du skulle gøre for at være med?
Jo du skal være fast læser og så skal du ellers bare lægge en kommentar og vupti så er du med :D 

Held og lykke til jer alle og glædelig jul ho ho hooo


34 kommentarer:

  1. det ville være skønt med en adventsgave:)

    SvarSlet
  2. dejligt er også med... på nisse pakken...

    SvarSlet
  3. Nej hvor herligt at du laver en adventkalender :) Det vil være rigtig sjovt med smugkig, for hvem vil ikke gerne løfte et hjørne af papiret ti hi. Bliver spændende

    SvarSlet
  4. uh, det lyder spændende...

    SvarSlet
  5. ih hvor spændende :D jeg vil gerne være med!
    knus Natacha
    mail: natazcha@gmail.com

    SvarSlet
  6. godt du skrev - troede allerede jeg var fast læser - der kan man bare se :)
    Jeg vil meget gerne deltage ;)
    x
    margit

    SvarSlet
  7. jeg vil rigtig gerne deltage!

    karoline-1995@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne deltage. Må sige du laver nogle rigtig fine illustrationer!

    SvarSlet
  9. Jeg vil også rigtig gerne deltage. :) Det lyder hyggeligt.

    Line

    SvarSlet
  10. Hvem kan ikke lide overraskelser - jeg vil gerne være med

    SvarSlet
  11. sikke en god giwe away, og anderleds; )jeg er med

    SvarSlet
  12. ELSKER overraskelser :))) Vil gerne være med...

    SvarSlet
  13. Jeg vil gjerne være med. Flotte illustrasjoner!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  14. Jeg deltager meget gerne!!
    Hilsen Mette
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg er godt nok ny følger, - men vil da rigtig gerne deltage...

    SvarSlet
  16. Jamen du er da så meget velkommen Jeanne :D det er skam ikke kun de gamle faste læsere der kan deltage, de helt nye kan også være med ;)

    Og til nogle af jer andre : i skal lige huske at trykke på "tilmeld dig dette websted" under "Faste læsere" her i siden af min blog, ellers kan i desværre ikke være med i min Give Away da den er en hyldest til mine faste læsere, som det også står i indlæget :)

    SvarSlet
  17. Dejlig julekalender... Jeg vil meget gerne være med. :D

    SvarSlet
  18. Åhh hvor spændende.. Jeg vil helt sikkert gerne være med..
    Og så skøn en blog du har. :D

    SvarSlet
  19. jeg forstår ikke hvorfor jeg falder ud af dine faste læsere, men jeg ved at andre også har problemet, men ikke specielt på din blog, nu har jeg tilmeldt mig endnu engang, håber jeg bliver hængende:)

    SvarSlet
  20. Ok det var mærkeligt.. Synes nemlig også jeg havde set dig på min faste læsere før, så synes det var underligt du ikke var med mere :( Men håber det virker og du kommer ind igen som fast læsere :)

    SvarSlet
  21. Jeg har tilmeldt mig igen :)

    SvarSlet
  22. Hej, jeg vil gerne deltage :)
    *krydser fingre*

    mail: heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Det lyder så spændende.
    Jeg er med.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  24. Vil gerne være med! Og glæder mig til at følge din blog, har først lige opdaget den nu :)

    SvarSlet
  25. Deltager gerne :)

    SvarSlet
  26. Jeg er med og krydser fingre! :)

    SvarSlet
  27. Jeg vil meget gerne deltage. :)

    Christina
    (christinabonke@hotmail.com)

    SvarSlet
  28. Har lige set din blog for første gang, hvor er den flot - er vildt imponeret over dine tegninger!

    SvarSlet
  29. Som ny fast læser vil jeg da meget gerne deltage i din spændende advents giveaway :)
    Fed blog med super fine tegninger :)

    SvarSlet
  30. Hejsa ;0)
    Dejligt du har lyst til at være med i min give away ;0)
    Jeg vil meget gerne være med i din.
    Hvor er du super god til at tegne ;0)
    Jeg har meldt mig til som fast læser

    SvarSlet
  31. Spændende med en hemmelig pakke:)
    Jeg er med.

    SvarSlet