lørdag den 25. juni 2011

Troldunger

Nu hvor i har mødt nisserne Tove & Toke sidst fredag synes jeg jo også hellere jeg må præsenterer jer alle ordentlig for resten af min trolde familie.

Nogen af jer kender dem jo allerede men nu får i lidt mere at vide om dem!
Her er mine dejlige troldebørn : Mælkebøtte, Bjørn, Marie og Mikkel


Mikkel er en rigtig drillepind, han laver ballade og sjov hele tiden. Men han er en listig en, den lille rødtop, og han har mange "gode" ideer.

Bjørn er stærk og modig, han beskytter og passer på de andre troldunger, specialt Mælkebøtte som han er meget glad for.

Mælkebøtte har lige så gult hår som en mælkebøtte blomst og grønne fingre, hun kan få alt til at gro, Mælkebøtte er meget stille og genert men snakker tit med planter og træer.



Marie (marie marolle) er en rigtig dyreven men hun kan også være en temperamentsfuld og bestemt lille dame, så pas på hvis du generer hendes elskede dyr!




3 kommentarer:

  1. åh jeg er allerede forelsket :) Hvor er de dog mega kære

    SvarSlet
  2. Hvor er de dog bedårende! (:

    - Kit

    SvarSlet
  3. Det er dejligt at hører :)Mange tak skal i have!

    SvarSlet