lørdag den 14. april 2012

Månedens Udfordring


"Vikinge bryllup på den gamle gård"
 (Du kan trykke på billedet for at se det større)
Det er jo næsten som "find Holger" men kan du finde de ting der skulle med i billedet?
Her kommer de :
En krusedulle, fluesvampe, masser af grøntsager, vinduespudser, jordmoder, sløjfer, Hjem kære hjem, sommerfugle, flagstang, sandkasse, leg i træet, huen falder ikke langt fra hovedet, sang, barn, kirke, blomsterkrans, kærlighed, bondegård, hyrdedreng, blomster i flor, 3 tanter med store hatte, stor gammel hest og så skulle der være 5 fede mus, men jeg tror de har formeret sig for pludselig var der 7!?!


Så er månedens udfordring tilbage igen :D
Men jeg må desværre indse at jeg har svært ved at finde tid til vores lille leg de måneder hvor jeg har rigtig travlt, derfor har jeg været nød til at lave om på reglerne så vi kan blive ved med at lege månedens udfordring en gang i måneden.
For synes det ville være trist hvis den forsvinder ud i glemsel, når vi nu havde det så sjovt med at lege legen :)

Så læs lige reglerne igen (for det er ikke heeelt de samme som sidst) inden du kommenterer.

Her er så de fornyede regler :


Legen går ud på at i skal fortælle mig hvad det er jeg skal tegne!
Reglerne er enkle : Du kan enten vælge at skrive 1 lille sætning som fx "Bjørn med værktøjskasse" eller "ballerina der danser med en trold"
Eller du kan vælge at skrive 3 ord som fx rose,nøgler,banan-næsehorn... vær gerne helt tosset og skør hvis du har lyst, jo større en udfordring bliver det for mig og jo sjovere bliver det i sidste ende.
Men du kan kun skrive enten en sætning eller 3 løse ord så hvis du fx skriver "leg i træet, sandkasse, flagstang" er det en sætning => leg i træet og 2 ord => sandkasse, flagstang så den går ikke! Hvis i alligevel skriver en sætning og et par enkelt ord eller 3 sætninger i stedet for ord eller skriver mere end 3 ord sker der ikke andet end at jeg går ind og vælger hvilken sætning eller ord jeg tager med i tegningen, så i skal ikke være bange for at blive diskvalificeret fordi i har gjort noget af det jeg lige har skrevet, jeg går bare ind og vælger ud.
Vi stopper legen efter kommentar nummer 8 (der også er mit lykke tal, så mon ikke det er godt)
Det vil sige der kun er 8 heldig der kan være med!! så først til mølle... osv.
Når der så er gået lidt tid og der er 8 der har kommenteret vil jeg se hvad i har skrevet af spændende ting her under i kommentarfeltet og kombinere alle de ting i har skrevet i en sort/hvid tusch-tegning. Når Tegningen så er færdig vil jeg trække lod mellem alle dem der har været med i legen og vinderen får et grafisk tryk af tegningen som de har været med til at kreere.
 Og så ville jeg selvfølgelig blive rigtig glad hvis du viser din gevinst på din blog med et lille link til mig.

Så skriv noget sjovt du kunne tænke dig jeg skal prøve at tegne og din e-mail adresse, hvis du ingen blog har, så jeg kan skrive til dig hvis du har vundet.

God fornøjelse og held og lykke til jer alle 

Og så er det på tide at trække denne omgangs vinder
 Kan jeg få en trommehvirvel....... Og det er FunkyFox der har skrevet kommentar nr. 4
Så stort tillykke til dig. 
Send mig en mail med din adresse så jeg kan sende billedet til dig
 hansen.solhoej@mail.dk

9 kommentarer:

  1. jeg vil gerne komme med mit bidrag til næste måned

    "hønefuld elefant danser på edderkoppespind"

    SvarSlet
  2. Endnu engang en fantastisk tegning. Du er knalddygtig ! Jeg er med igen :)
    "anemonerne gemmer kæresteparret"

    SvarSlet
  3. Ej hvor er den herlig og så detaljeret! Funkyfox var heldig ;)

    Så prøver jeg en gang til: en vintage telefon der elsker hatte og snakker jysk.

    Skulle det være udfordrende nok ? :D

    SvarSlet
  4. Den er så god, jeg vil være med igen. Til sidst må jeg vinde :-)
    Sætning : tøser med kærester mod solnedgangen

    SvarSlet
  5. Hvor er det fedt at jeg har vundet..
    Jeg vil da utrolig gerne være med igen:

    "pompom´erne danser på vandet"

    SvarSlet
  6. Hvor blev det bare fedt! :) Du er simpelthen så fantastisk dygtig!

    sommerfugl, stjerne og søhest

    Krydser fingre og tær!

    SvarSlet
  7. Dragen fjanter afsted på rulleskøjter. Rigtig sjov leg :0)

    SvarSlet
  8. Cool leg :-)
    Nu kan jeg endelig være med...
    Sætning: Pelikanen piller næse...
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvarSlet
  9. Ha ha hvor er i bare alle vandvittig gode til at finde på :D kan mærke det bliver et rigtig sjovt billede den her gang ;) i er super dejlig.

    SvarSlet