onsdag den 1. september 2010

Skal vi smug kigge lidt?!

Er stædi i gang med Fødselsdagsgave men er ved at ku se en ende på alle de små detaljer nu :)
Er ellers kommet lidt bag ud med det hele fordi jeg fik en male-skade....
Nej jeg mener ikke store grimme farvepletter på mit pæne tøj ;)
men havde fået tennisarm/musearm eller hvad man nu skal kalde det... malearm?!?
Sad ihvert fald og malede og så begynde min hånd og håndled at gøre lidt ondt, der sku jeg nok ha stoppet... men gjore jeg selvfølgelig ik, først da det gjorde rigtige ondt..... dumt for om aftenen ku jeg slet ik holde på noget, hånden var som bedøvet, og jeg ku ikke male de næste to dage + to dage hvor jeg ik turde......
Ved ik helt om jeg har malet for meget eller om det var min holdning der måske har været forkert- har prøvet det en gang!
Men nu er jeg tip top og klør på igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar