søndag den 29. maj 2011

Ugle amok

Det var rigtig nok gættet det er ugler jeg er i gang med!
MASSER af ugler!!!!!
For nogle år siden var jeg rigtig vild med at selv finde på klip som jeg så sad og lavede og klippede.... og tænkte "Det kunne være sjovt at lave min egen klip bog" det bliv så dog kun ved tanken dengang for så begynde jeg på min uddannelse og så var jeg jo mere optaget af skrædder sysler på det tidspunkt, og få gode karakter selvfølgelig ;)
Men nu er jeg så begyndt igen :)
Har os stædig væk lyst til at lave en klip-bog... ved så ikke helt hvordan jeg skal bærer mig ad... Men mon ikke bare man skal samle lidt mod og så spørge nogle forlag!?
Eller har i nogle gode forslag?

Uglerne kommer snart ind på min SHOP når jeg har fået taget nogle gode billeder af dem, Desværre har vejret ikke rigtig været med mig... syns selv jeg fik en rigtig god ide med at jeg ville hænge dem op i min mors syrener... mens jeg hang dem op skinnede solen og det hele så SÅ flot ud men så begynde det at blæse så meget at jeg slet ikke kunne få taget nogle gode billeder så jeg gav tilsidst op.
Da jeg skulle til at pakke det hele samme opdagede jeg at en af de små ugler rent faktisk var fløjet sig en tur!!! Den havde revet sig los og var "fløjet" helt over i krattet mellem marken og min mors have... og DER sad den så mellem brombær og brandnælder og gloooooede på mig!!
Som om den ville sige "jeg gider ikke mere her blæser for meget"
Så jeg fik den ud af krattet (av) og så prøver vi bare igen en anden dag ;)
Så i må vente lidt med at se fine billeder af mine ugler men jeg har en lille video til jer i stedet



Altså de livlige ugler ha ha.

2 kommentarer:

  1. Hold fast hvor er det en sød video - Kan godt se den er svær at styre den flyvske ugle:-)

    SvarSlet
  2. Hejsa.. Tak for din kommentar på min blog ang. sy-workshop. Workshoppen bliver holdt i Fredericia, jeg ved ikke om det kan hjælpe på afstanden? Altså hvis enten dig eller din veninde (eller jer begge) har lyst til at være med tager vi gerne imod.. Gitte, som også kan låne lokalerne, er håndarbejdslærer, men hvis vi er mange kunne det være rart med mere end en. Og så er jeg da også sikker på at i kan noget andet end Gitte kan,

    Vend endelig tilbage..

    KH Berit

    SvarSlet