fredag den 14. oktober 2011

Produkt Testerne


Uuh så er der ikke så lang tid til at en heldig vinder til min give away skal trækkes, så skynd dig du kan stadigvæk nå at være med HER

Og så har jeg lige fået gennemtestet og godkendt mine skelethoveder af  mine produkttestere.
Hvor er det dejligt at finde ud af at mine mal selv masker er så underholdende, "Produkt Testerne" var helt opslugt og dybt koncentreret om at farvelægge maskerne (som i kan se på billederne ovenover)
Og de var vild begejstret for mal selv skelet maskerne.
Er de ikke også bare blevet fantastisk flotte!?!

Nu kan jeg så med god samvittighed lægge skelethovederne ind på min butik HER

Mal selv skelethovederne er påtrykte med 2 forskellige motiver og kan både farvelægges med tusch, farveblyant, akvarel og akryl maling, og dekoreres med glimmer, perler og stof eller papirblomster.
Put en elastik i hullerne i siden på masken og du har to super flotte masker til fx Halloween.
Vi fandt ud af at maskerne passer perfekt både til børn og voksne.
Når i så er blevet trætte af at løbe rundt og skræmme hinanden kan man putte en snor igennem alle skelet hovederne og have dem hængende som en skrækkelig fin guirlande.

Så tusind tak til Produkt Testerne for hjælpen


 Kig på alle de andre spændende Halloween ting i min butik HER

1 kommentar:

  1. Vi havde det bare så sjovt.
    mvh
    Simon og Camilla

    SvarSlet