fredag den 30. april 2010

Illustration af påklædningsdukke for Hendes Verden


Her er så den omtalte påklædningsdukke jeg tegnede for bladet Hendes Verden.
En rigtig lækker bestilling at få hvor der var faste rammer med hensyn til størrelse og fast tema men hvor jeg ellers ku få lov til at slippe fantasien løs, og det er jo skønt. Desuden var de dejlige at arbejde for og fik oven i min løn nogle meget rosende ord med på vejen. Så Hendes Verden har jeg nok lyst til at få en bestilling fra igen.

Påklædningsdukken kan hentes på:

http://www.hendesverden.dk/handarbejde/pakladningsdukker/horoskoppigen/

En lille note til sidst i Gråsten og omegn var Hendes verden med min påklædningsdukke total udsolgt, og har hørt den os sku ha været svær at få fat på i Horsens, Sønderborg og i Odense udkant.

2 kommentarer: