fredag den 17. juni 2011

Og der arbejdes, arbejdes og arbejdes....

Har været utrolig produktiv de sidste par dage!
Og jeg synes næsten i skal hilse på de "nyfødte"
Først har vi Toke og Tove der hygger sig under en ternet fluesvamp, idet forfærdelige regnvejr vi havde i går...
Så fik jeg lavet indnu en havfrue, dem kan man simpelthen ikke have for mange af!! Eller hvad siger i? Elsker vi ikke bare havfruer!?
Og til sidst en rigtig sommerlig en af slagsen :
"Pigen med blomster i håret"
Hun skal måske bruges til konfirmationskort... eller noget i den stil...
Men lige nu er de alle kommet op at hænge på min væg i nogle flotte gamle rammer, jeg har fundet på loppemarked :)

Kan i alle ha en rigtig god weekend der uge.
Jeg håber i får hygget jer lige meget hvad vejret byder på :)

7 kommentarer:

  1. Hvor er de fine - ALLE SAMMEN. Du er simpelthen så sindsyg dygtig!

    SvarSlet
  2. Du tegner simpelthen så smukt! Håber du bliver rig på det :o)

    SvarSlet
  3. Åh tusind tak skal i begge to ha :D
    Det er jeg rigtig glad for at i synes!

    SvarSlet
  4. Prøv lige at se havfruen på min blog...

    SvarSlet
  5. Ja jeg har set den solveig, den er simpelthen så fantastisk flot :D

    SvarSlet
  6. Sidder her med åben mund, det er så fint det du tegner, er helt pjattet med dine trolde...:o)

    Mvh
    Camilla

    SvarSlet
  7. Wow, du tegner virkelig meget smukt. Jeg kan lide det hele, men er især vild med "pigen med blomster i håret"..

    V.h.
    Marie

    SvarSlet