torsdag den 16. juni 2011

Pakkeleg

Så fik jeg lige nogle rigtig skønne pakker i pakkeleg hos Randi
Hvor er det altså sjovt at leg pakkeleg!

Jeg fik et par rigtig kære fugle med kongekroner på med lyserøde blomster.

En sød lille grøn pung, jeg elsker jo grøn, så det er meget godt ramt :)

Og to fantastiske flotte blomster-bordskånere som allerede kom i brug lige efter jeg pakkede dem ud. Tusind tak Randi for de dejlige pakker dem er jeg glad for :)
Er osse glad for du kunne lide mine pakker og mange tak for de rosende ord :)
Hvis i andre har lyst til at se hvad jeg gav Randi kan i se det her
Og tag at kigge forbi Randis spændende blog her

2 kommentarer:

  1. Oooh, the little bag (?) is soooo cute!

    SvarSlet
  2. Hej!

    Jeg er rigtig glad for, at du synes om dine gaver fra mig. Rigtig god weekend.

    Kh Randi ♥

    SvarSlet