søndag den 18. september 2011

Udstiller på Gråsten bibliotek



Jeg har gået og stillet op på Gråsten bibliotek her i weekenden, for de spurgte mig, for nogle uger siden om jeg havde lyst til at udstille mine påklædningsdukker og mine andre tegninger der fra d. 19.9 - 1.10 og det havde jeg jo så har hæng op og arrangeret nogle af mine originaler og min skitse-bøger i montrene, så nu er det fint stillet op og klar til imorgen hvor udstillingen begynder.
Så tag et kig forbi Gråsten bibliotek, Ahlefeldvej 4 - biblioteket med de sødeste og smilende bibliotekar, få dig et kig på mine tegninger, et spændende indblik i mine skitser og måske bliver du så inspireret at du låner en eller to bøger om påklædningsdukker og sådan tegner du... der er stillet op lige ved mine tegninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar