fredag den 2. september 2011

Hekse marked

Så tager jeg til Haldum Heksenes Kræmmermarked d. 10 sep.
Har købt en stand til hekse markedet og glæder mig rigtig meget til at se hvad der venter mig der, for det lyder rigtig spændende.

Det hele sker næste lørdag (d.10september)
Skanderborgvej 152
8382 Hinnerup
ved og i Haldum Forsamlingshus

Så hvis i ikke ved hvad i skal lave næste weekend så tag til Haldum Heksenes Kræmmermarked for det er der alle løjerne sker ;)

Jeg er næsten ved at være klar til næste lørdag...
Har pakket mine kravle-hekse (de skal selvfølgelig med!)
Påklædningsdukker, kort og malerier er også klar til turen.
Så har jeg os lige tryllet et par Tove og Toke kravlenisser frem med min blyant i denne uge.
Og nu er jeg i gang med flere ugler... store,små, dem i allerede kender HER og nogle helt nye jule-ugler og så tager jeg også lidt halloween godt med til min stand...
Så må vi se om der er plads til det hele, men tager det i hvert fald med så må jeg jo sortere i det der oppe og se hvad der er plads til.
Glæder mig i hvert fald :)
vi ses i Haldum..



2 kommentarer:

  1. Neeeeeeej! Øv jeg er i udlandet den weekend. Haldum er ellers tæt på hvor jeg bor. Ville gerne se dine fine ting...
    Nå men pøj pøj, håber du får solgt en masse.
    P.S. Den 17 sept. er der minibazar i Hadsten. Der kan man sælge ting til børn hvis det har din interresse.
    Jeg har bestilt en stand (140 kr.)hvor jeg sælger ting jeg selv syr og lidt af min drengs aflagte tøj.

    SvarSlet
  2. Øv det var ærgeligt, men regner ikke med det er sidste gang jeg kommer til marked i den ende af DK.. Så måske ses vi en anden gang :)
    Tak skal du have :D det håber jeg os jeg gør ;) men glæder mig os til at smage heksemaden og se det hele pyntet op og selvfølgelig de andre der kommer med deres ting :)
    Den 17sep skal jeg til fødselsdag så der kan jeg ikke men måske næste år(eller hvornår det er igen) men tusind tak for tippet Solveig :)

    SvarSlet