lørdag den 3. december 2011

Et lille smug kig inden den næste vinder bliver trukket i morgen


 Hvis du ikke er med i min advents give away så skynd dig at være med HER 
Der vil blive trukket en ny vinder i morgen (den anden søndag i advent) aften.
Du kan se hvad Margit vandt den første søndag i advent HER

Py jeg har haft så travlt at jeg var lige ved at glemme at ligge et smug kig ind, av av ja for det havde jeg jo lovet jer! Men nu fik jeg det da os lagt ind :) Håber i er spændte og glæder jer til imorgen.
Hvorfor jeg har haft travlt?! jo nu skal i bare høre, det er fordi jeg har været henne og snakke og vise mine ting til nogle i en butik i Sønderborg og de var vildt begejstret!! Så fra i går af og hele december måned kan man nu købe mine juletræer, julekort, kravlenisser og påklædningsdukker i butikken BONDEROSEN der ligger PERLEGADE 89 i SØNDERBORG  men det skal jeg nok skrive noget mere om senere og selvfølgelig ligge masse billeder ind til jer der ikke bare lige kan komme til Sønderborg ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar