lørdag den 17. december 2011

Så er der kun en pakke tilovers - så skynd dig at være med!

Nu er det snart d. 4. Søndag i advent og tid til at trække den sidste vinder i min give away.
Må indrømme, jeg selv synes, at jeg har gemt den absolut bedste pakke tilsidst! Men det er måske fordi det også er det nyeste skud på stammen af mine illustrationer, som jeg er blevet godt glad og stolt af!
Men kan i mon gætte hvad det er der gemmer sig i adventspakken i morgen.....


Dem hvor der står 10% på er hvad de andre heldige vindere vandt
1. Søndage i advent
2. Søndage i advent 
3. Søndage i advent
Alle ting kan selvfølgelig også købes i min BUTIK

Vil du også gerne nå at være med i min Advent Give Away kan du stædig væk nå det HER 

Sidste vinder bliver trukket imorgen kl. 19.00
og så afslører jeg vinderen ca. en time efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar