søndag den 4. december 2011

Vinderen af Advent Give Awayen, den 2 søndag i advent, blev....

Nå men skal vi ikke starte med at se hvad adventspakken indeholdt i dag :
I pakken var der en af mine helt splinter nye juleillustrationer, nemlig Toke og Tove kravlenisser som man selv kan farvelægge + 10% på ALT i min BUTIK (de 10% gælder til den 1 januar)

Og hvem blev vinderen så....

Ja jeg tænkte jeg lige ville prøve at find en vinder med Random, for det så lidt nemmere og mindre tidskrævende ud end det jeg har gjort indtil videre... Skal computere virkelig os overtage alt bare fordi vi er ved at blive overdovne og tidsstresser... ja!!
Se det tog jo kun et sekund at finde en vinder i dag ;) og det blev kommentar nummer 3

Så stort tillykke til..... øh jeg ved faktisk ikke hvad hun hedder, for det står ingen steder... Men hun har bloggen der hedder Flet&Sjov så skal vi ikke bare kalde hende Flet&Sjov :D I hvert fald stort TILLYKKE til dig.
Send mig en mail så jeg ved hvor jeg skal sende din adventspakke til.
hansen.solhoej@mail.dk.

Nå men nu har jeg jo kun 2 pakker tilbage så skynd jer, skynd jer at være med HER


3 kommentarer:

  1. Hvor herligt. Sender straks en mail.
    KH fletogsjov som hedder Birgit ;)

    SvarSlet
  2. Har modtaget de dejlige kravlenisser. tusind tak jeg viser dem frem senere. Skal besøge butikken sammen med min datter :)

    SvarSlet
  3. Det var dejligt at høre :)
    Håber i finder noget godt :)

    SvarSlet